נחתם הסכם שיתו"פ מדעי-טכנולוגי בין ישראל ובריטניה

שלמה ריזל No Comments on נחתם הסכם שיתו"פ מדעי-טכנולוגי בין ישראל ובריטניה

ישראל ובריטניה חתמו על הסכם לשיתוף פעולה מדעי-טכנולוגי. שר החדשנות, המדע והטכנולוגיה, אופיר אקוניס: "ההסכם יתרום לשיתופי פעולה מדעי וטכנולוגי ולחיזוק הקשרים בין מדענים ויזמים בתחומי האקדמיה וההייטק בשתי המדינות"

אופיר אקוניס חותם על הסכם
23:00
27.04.24
אתר קול חי No Comments on פרק ביצועים אחרון: אלו הקלידנים הטובים שיעלו לשלב הבא • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

היום (רביעי, 20.09.23) נחתם הסכם לשיתוף פעולה מדעי-טכנולוגי בין שר החדשנות, הטכנולוגיה, אופיר אקוניס ושר החדשנות והטכנולוגיה של בריטניה, ג'ורג' פרימן, במסגרת ביקור של השר בלונדון.

ההסכם מחזק את שיתופי הפעולה המדעיים והטכנולוגיים בין המדינות, ומספק מסגרת חדשה לקידום ותמיכה של רעיונות ומחקרים מדעיים בתחומי עניין משותפים כפי שיסכימו עליהם הצדדים, וביניהם למשל: בינה מלאכותית, חלל אזרחי, קידום טכנולוגיות רפואיות, פיתוח תרופות ושינויי אקלים.

המחקרים המשותפים עתידים להניב תגליות ופיתוחים טכנולוגיים פורצי דרך בשנים הבאות כשהדגש הוא על קידום תחומי העדיפות הלאומיים של ישראל אותו מוביל משרד החדשנות, המדע והטכנולוגיה; חתימת ההסכם בתחומים מעידה על הקשרים הקרובים בין המדינות.

שר החדשנות, המדע והטכנולוגיה, אופיר אקוניס: ״אני שמח ונרגש לחתום היום על מזכר הבנות בילטרלי בין משרד החדשנות, המדע והטכנולוגיה הישראלי (MOST) והמחלקה לחדשנות וטכנולוגיה מדעית (DSIT) של בריטניה.

ההסכם החדש יתרום תרומה משמעותית ויעצים את שיתופי הפעולה המדעיים והטכנולוגיים בין שתי המדינות. ויחזק את הקשרים בין המדענים והיזמים בתחומי האקדמיה וההייטק בשתי המדינות.

יחסי ישראל ובריטניה הולכים ומתהדקים במהלך השנים האחרונות. שיתוף הפעולה החדש יזניק לא רק את הקהילות המדעיות שלנו, אלא גם את התרבות, הכלכלה והביטחון של שני עמינו.

התחזיות הקודרות והמרה השחורה לא תורמות מאומה למדע ולחדשנות הישראלית. הסכמים בינ״ל מהסוג שחתמנו עליהם הבוקר בבריטניה תורמות ומחזקות את ישראל הן בדעת הקהל הבינ״ל והן בתחומים המקצועיים".

במסגרת פעילות משרד החדשנות, המדע והטכנולוגיה לחיזוק הקשרים המדעיים של ישראל בעולם, פעילים למעלה מ-30 הסכמים לשיתופי פעולה מדעיים עם מדינות נוספות ובהן: איטליה, צרפת, גרמניה, סין, הודו, דרום קוריאה, יפן, בריטניה ורוסיה.



0 תגובות